Polityka jakości

Polityka jakości firmy SmartWork

Agencja Pracy Smart Work koncentruje się na zaspokajaniu potrzeb i oczekiwań nawet najbardziej wymagających klientów. Doświadczenie naszej kadry pozwala nam na profesjonalną realizację zamówień. Z naszych usług korzystają spółki giełdowe, duże międzynarodowe koncerny, jak i przedsiębiorstwa z sektora MSP. Realizujemy również zamówienia i zlecenie dla Klientów zagranicznych. Działamy w oparciu o najwyższe standardy etyczne i biznesowe. Agencja Pacy Smart Work jest członkiem Business Centre Club oraz Ogólnopolskiego Konwentu Agencji Pracy.

Nasze podejście do jakości:

  1. wsłuchujemy się w potrzeby naszych Klientów i precyzyjnie dopasowujemy rozwiązania,
  2. przyjmujemy tylko zlecenia, dla których posiadamy możliwości ich profesjonalnej i terminowej realizacji,
  3. stawiamy na kompleksowość i komplementarność usług – naszym klientom oferujemy dostęp do nowych zasobów ludzkich, w ramach rekrutacji, leasingu pracowniczego i pracy tymczasowej, zasobów technologicznych oraz powierzchni produkcyjnych i magazynowych,
  4. umożliwiamy naszym klientom usługi podwykonawcze w procesach to jest zlecenie naszej agencji obsługi wyodrębnionego procesu lub całego działu,
  5. zapewniamy wyspecjalizowaną kadrę z różnych dziedzin,
  6. przy planowaniu procesów i usług, identyfikujemy potencjalne błędy i podejmujemy niezbędne działania w celu zapobiegania tym błędom,
  7. rozumiemy jak istotne jest stałe podnoszenie kompetencji, aby wykonywać swoją pracę profesjonalnie.
  8. stałe zwiększanie zastosowania techniki informatycznej, oraz
  9. zaangażowanie kierownictwa w wyzwalanie aktywności i zachęcanie pracowników do poszukiwania metod doskonalenia organizacji pracy.

Nasze podejście do klientów i stron zainteresowanych:

W odniesieniu do wszystkich stron zainteresowanych przestrzegamy następujących zasad:

  1. prowadzenie działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  2. zapewnienie poprawności i jasności sformułowań w zawieranych umowach,
  3. świadczenie usług z należytą starannością i zgodnie z opracowanymi standardami,
  4. zapewnienie poufności informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem usług,
  5. ochrona przetwarzanych danych osobowych,
  6. stałe spełnianie wymagań normy ISO 9001:2015 i innych mających zastosowanie wymagań.

Mierzalne cele operacyjne, ustalane rokrocznie przez kierownictwo Spółki są do wglądu wszystkich zainteresowanych.

Cały personel Spółki zna i stosuje Politykę Jakości i zasady zawarte w Księdze Jakości i towarzyszącej dokumentacji.

Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością oraz spełniania mających zastosowanie wymagań.

Daniel Lechniuk

Świdnica, 2018.04.08