Polityka jakości
Polityka jakości firmy SmartWork
Agencja Pracy Smart Work koncentruje się na zaspokajaniu potrzeb i oczekiwań nawet najbardziej wymagających klientów. Doświadczenie naszej kadry pozwala nam na profesjonalną realizację zamówień. Z naszych usług korzystają spółki giełdowe, duże międzynarodowe koncerny, jak i przedsiębiorstwa z sektora MSP. Realizujemy również zamówienia i zlecenie dla Klientów zagranicznych. Działamy w oparciu o najwyższe standardy etyczne i biznesowe. Agencja Pacy Smart Work jest członkiem Business Centre Club oraz Ogólnopolskiego Konwentu Agencji Pracy.
Nasze podejście do jakości:
Nasza Polityka Jakości jest oparta na kilku podstawowych zasadach:
- wsłuchujemy się w potrzeby dotyczące potrzeb naszych Klientów i precyzyjne dopasowujemy rozwiązania,
- przyjmujemy tylko zlecenia, dla których posiadamy możliwości ich profesjonalnej i terminowej realizacji,
- stawiamy na kompleksowość i komplementarność usług – naszym klientom oferujemy dostęp do nowych zasobów ludzkich, w ramach rekrutacji i pracy tymczasowej,
- jako profesjonalny i wiarygodny partner naszymi działaniami chcemy wspierać naszych klientów w zakresie realizacji zasad należytej staranności w zakresie zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw,
- uwzględniamy w naszym kontekście zagadnienie zmian klimatycznych i podejmujemy adekwatne działania na rzecz łagodzenia tych zmian,
- zapewniamy wyspecjalizowaną kadrę z różnych dziedzin,
- przy planowaniu procesów i usług, identyfikujemy potencjalne błędy i podejmujemy niezbędne działania w celu zapobiegania tym błędom,
- rozumiemy jak istotne jest stałe podnoszenie kompetencji, aby wykonywać swoją pracę profesjonalnie.
- stałe zwiększanie zastosowania techniki informatycznej, oraz
- zaangażowanie kierownictwa w wyzwalanie aktywności i zachęcanie pracowników do poszukiwania metod doskonalenia organizacji pracy.
Nasze podejście do klientów i stron zainteresowanych:
W odniesieniu do wszystkich stron zainteresowanych przestrzegamy następujących zasad:
- prowadzenie działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- zapewnienie poprawność i jasność sformułowań w zawieranych umowach,
- świadczenie usług z należytą starannością i zgodnie z przyjętymi standardami,
- zapewnienie poufność informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem usług,
- ochrona przetwarzanych danych osobowych,
- stałe spełnianie wymagań normy ISO 9001:2015 i mających zastosowanie wymagań.
Mierzalne cele operacyjne, ustalane rokrocznie przez kierownictwo Spółki są do wglądu wszystkich zainteresowanych.
Cały personel Spółki zna i stosuje Politykę Jakości i zasady zawarte w Księdze Jakości i towarzyszącej dokumentacji.
Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością oraz spełniania mających zastosowanie wymagań.
Daniel Lechniuk
Świdnica, 8 stycznia 2025 r.